Backpack
Backpack
Sort by
Show result
  • rare design
  • large compartment
  • long lasting and durable
RM130.00
  • 25L Capacity
  • Suitable for outdoor activities
  • IPX6 Waterproof for seamless roll-top design main compartment 
  • Quick access front compartment
  • Floats safely if dropped into water
  • Lightweight, compact and easy to store 
  • Multipurpose storage application with inner pockets
  • Fits up to 15 inch laptop 
  •  Top carry handle 
  • Fast Slot detachable checkpoint friendly sleeve (Optional Feature)
  • Well Organized Laptop/gadget/multipurpose inner pockets
RM265.00
  • anti-theft
  • USB charging port
  • waterproof
  • large compartment
  • multiple compartment
  • can fit 15inch laptop
RM200.00
  • multiple comparment
  • water resistant
  • easy to carry
RM120.00
  • cool design
  • water resistant
  • large compartment
RM120.00
  • mutliple compartment
  • comfortable shoulder strap
  • large capacity
RM150.00
  • water resistant
  • lightweight
  • tactical style
RM120.00
  • water resistant
  • large capacity
  • durable quality
RM160.00
  • super large compartment
  • water resistant
  • shoe compartment
RM160.00
  • 2 in 1 transformable 
  • water resistant
  • large compartment
RM140.00
  • water resistant
  • large capacity
  • easy carry system
  • can fit 16 inch laptop
  • strong and durable material
RM180.00
  • tahan lasak
  • ruang besar
  • stylish design
RM180.00
Customer Reviews
Mohd Shahril Mohd Desa 18656

Great quality and nice packaging with gift.

24 January 2020
Khairul ariffin shahrim

Tq sifubeg brg baek dah mendarat la, terbaik la sifubeg. beg cantik sgt, siap dpt freegift. tali pun bg dua pilihan warna, strap pn dua warna juga. kotak dia nice dowh, ekslusif sgt. sy beli dengan sekian harga ye sifu, nanti ada model baru lagi kawan usha2 mane tau minat boleh shopping lg. hehehe

22 January 2020
Shafie abd kadir

Terima kasih kepada sifubeg, layanan terbaik walaupun deal dlm wasep je. ni kalau dtg butik diorang ni mau aku beli 2 3 beg ni sebab seller ramah giler bhai. Beli 1 waistbag dibagi freegift beg kecik. beg brand dia lak tu. tq banyak2 sgt puas hati, mcm ni la baru betul2 meniaga. kepuasan pelanggan diuatamakan. pape pun aku doakan korang terus lebih maju dan kekalkan keadaan (layanan) mcm sekarang ni walau dah lebih pemes nanti ye sifu. sy beli ye sifu

22 January 2020
Afiq Taib #18555

Nice.. Saiz L x terlalu lebar n besar.. Ngam2..

21 January 2020
Afiq Taib #18555

Nice.. Recommended

21 January 2020