Clutch Bag
Clutch Bag
Sort by
Show result
  • multiple compartment
  • easy attach strap
  • limited edition
RM60.00
  • water resistant
  • large compartment
  • lightweight
RM50.00
  • water resistant
  • japan design
  • easy for travel
RM60.00
  • premium quality
  • stylish
  • clutch / sling bag
RM80.00
  • premium clutch design
  • high quality pu
  • multiple slot compartment
RM50.00
RM70.00

- Material Nylon
- Water resist

RM40.00
  • slim design
  • waterproof
  • stylish and convienient 
RM70.00
  • high quality PU
  • premium zip
  • stylish design
RM80.00
  • stylish
  • high quality PU material
  • waterproof
RM80.00
  • waterproof
  • premium design
  • multiple compartment
RM80.00
Customer Reviews
Mohd Shahril Mohd Desa 18656

Great quality and nice packaging with gift.

24 January 2020
Khairul ariffin shahrim

Tq sifubeg brg baek dah mendarat la, terbaik la sifubeg. beg cantik sgt, siap dpt freegift. tali pun bg dua pilihan warna, strap pn dua warna juga. kotak dia nice dowh, ekslusif sgt. sy beli dengan sekian harga ye sifu, nanti ada model baru lagi kawan usha2 mane tau minat boleh shopping lg. hehehe

22 January 2020
Shafie abd kadir

Terima kasih kepada sifubeg, layanan terbaik walaupun deal dlm wasep je. ni kalau dtg butik diorang ni mau aku beli 2 3 beg ni sebab seller ramah giler bhai. Beli 1 waistbag dibagi freegift beg kecik. beg brand dia lak tu. tq banyak2 sgt puas hati, mcm ni la baru betul2 meniaga. kepuasan pelanggan diuatamakan. pape pun aku doakan korang terus lebih maju dan kekalkan keadaan (layanan) mcm sekarang ni walau dah lebih pemes nanti ye sifu. sy beli ye sifu

22 January 2020
Afiq Taib #18555

Nice.. Saiz L x terlalu lebar n besar.. Ngam2..

21 January 2020
Afiq Taib #18555

Nice.. Recommended

21 January 2020