Gym Bag
Gym Bag
Sort by
Show result
  • water resistant
  • large compartment
  • lightweight
  • wet and dry separation comparment
RM130.00
  • water resistant
  • large compartment
  • lightweight
  • wet and dry separation comparment
RM130.00
  • water resistant
  • large compartment
  • lightweight
RM120.00
  • water resistant
  • large compartment
  • lightweight
RM120.00
  • waterproof fabric
  • large compartment
  • shoe compartment
RM130.00
RM160.00
  • nice design
  • lightweight
  • large compartment
RM90.00
RM100.00
  • nice design
  • lightweight
  • large compartment
RM90.00
RM100.00
  • 2 way carry, backpack and sling bag
  • water resistant
  • large compartment 
  • shoe compartment separately
RM130.00
RM160.00
  • large compartment
  • shoe compartment
  • easy to carry
  • wert & dry separation compartment
RM100.00
RM110.00
  • large compartment
  • shoe compartment
  • easy to carry
  • wert & dry separation compartment
RM100.00
RM110.00
  • waterproof
  • large compartment
  • shoe compartment
  • wet dry divided compartment
  • suitable for travel / gym
RM80.00
RM90.00
  • shoe compartment
  • wet and dry separate compartment
  • lightweight
  • large capacity
  • anti scratch fabric
RM150.00
Customer Reviews
Mohd Shahril Mohd Desa 18656

Great quality and nice packaging with gift.

24 January 2020
Khairul ariffin shahrim

Tq sifubeg brg baek dah mendarat la, terbaik la sifubeg. beg cantik sgt, siap dpt freegift. tali pun bg dua pilihan warna, strap pn dua warna juga. kotak dia nice dowh, ekslusif sgt. sy beli dengan sekian harga ye sifu, nanti ada model baru lagi kawan usha2 mane tau minat boleh shopping lg. hehehe

22 January 2020
Shafie abd kadir

Terima kasih kepada sifubeg, layanan terbaik walaupun deal dlm wasep je. ni kalau dtg butik diorang ni mau aku beli 2 3 beg ni sebab seller ramah giler bhai. Beli 1 waistbag dibagi freegift beg kecik. beg brand dia lak tu. tq banyak2 sgt puas hati, mcm ni la baru betul2 meniaga. kepuasan pelanggan diuatamakan. pape pun aku doakan korang terus lebih maju dan kekalkan keadaan (layanan) mcm sekarang ni walau dah lebih pemes nanti ye sifu. sy beli ye sifu

22 January 2020
Afiq Taib #18555

Nice.. Saiz L x terlalu lebar n besar.. Ngam2..

21 January 2020
Afiq Taib #18555

Nice.. Recommended

21 January 2020