Sling Bag
Sling Bag
Sort by
Show result
  • water resistant
  • removable strap
  • lightweight
RM60.00
  • removable strap
  • can be use as clutch bag
  • water resistant
  • multiple compartment
RM70.00
  • premium quality
  • stylish
  • clutch / sling bag
RM80.00
  • water resistant
  • ruang luas
  • banyak poket
RM100.00
RM130.00
  • built in headset access
  • lightweight
  • water resistant
RM50.00
  • compact design 
  • large compartment
  • removable strap
  • water resistant
  • lightweight
RM60.00
  • water resistant
  • lightweight
  • compact design
RM60.00
  • can fit 5.5 inch phone
  • lightweight
  • compact size
  • water resistant
RM60.00
  • water resistant
  • large compartment
  • banana shape stylish
  • adjustable strap
RM80.00

- Water Resist Material
- Use as sling or clutch bag
- slim design
- all black color

RM160.00
  • waterproof
  • premium design
  • multiple compartment
RM80.00

- Original Fido Dido collabe with Sifubeg
- Waterproof
 

RM200.00
Customer Reviews
Mohd Shahril Mohd Desa 18656

Great quality and nice packaging with gift.

24 January 2020
Khairul ariffin shahrim

Tq sifubeg brg baek dah mendarat la, terbaik la sifubeg. beg cantik sgt, siap dpt freegift. tali pun bg dua pilihan warna, strap pn dua warna juga. kotak dia nice dowh, ekslusif sgt. sy beli dengan sekian harga ye sifu, nanti ada model baru lagi kawan usha2 mane tau minat boleh shopping lg. hehehe

22 January 2020
Shafie abd kadir

Terima kasih kepada sifubeg, layanan terbaik walaupun deal dlm wasep je. ni kalau dtg butik diorang ni mau aku beli 2 3 beg ni sebab seller ramah giler bhai. Beli 1 waistbag dibagi freegift beg kecik. beg brand dia lak tu. tq banyak2 sgt puas hati, mcm ni la baru betul2 meniaga. kepuasan pelanggan diuatamakan. pape pun aku doakan korang terus lebih maju dan kekalkan keadaan (layanan) mcm sekarang ni walau dah lebih pemes nanti ye sifu. sy beli ye sifu

22 January 2020
Afiq Taib #18555

Nice.. Saiz L x terlalu lebar n besar.. Ngam2..

21 January 2020
Afiq Taib #18555

Nice.. Recommended

21 January 2020