Sling Bag
Sling Bag
Sort by
Show result
  • waterpoof fabric
  • large compartment
  • stylish strap
  • smooth zippers
RM100.00
  • large compartment
  • original Three Box
  • nice strap
  • waterproof
RM100.00
  • waterproof
  • colourful strap 
  • unique design
RM90.00
  • trendy strap
  • multiple compartment
  • waterproof
RM80.00
  • stylish removable strap
  • large compartment
  • high quality PU leather
  • orignal brand
RM90.00
  • large & multiple compartment
  • special design
  • high quality PU
RM120.00
  • waterproof material
  • mutiple compartment
  • stylish design
RM90.00
  • water resistant
  • bright color inner compartment
  • detacable strap
  • lightweight 
RM80.00
  • foldable
  • lightweight
  • large compartment
RM90.00
  • kain waterproof 
  • ruang dalam luas
  • tiada tulang, boleh dilipat dan simpan
  • sangat ringan
RM90.00
  • safety light
  • large compartment
  • water resistant material
  • easy and comfortable sling
RM180.00
  • waterproof
  • large compartment
  • lightweight
  • comfortable soft padding strap
RM120.00
Customer Reviews
Mohd Shahril Mohd Desa 18656

Great quality and nice packaging with gift.

24 January 2020
Khairul ariffin shahrim

Tq sifubeg brg baek dah mendarat la, terbaik la sifubeg. beg cantik sgt, siap dpt freegift. tali pun bg dua pilihan warna, strap pn dua warna juga. kotak dia nice dowh, ekslusif sgt. sy beli dengan sekian harga ye sifu, nanti ada model baru lagi kawan usha2 mane tau minat boleh shopping lg. hehehe

22 January 2020
Shafie abd kadir

Terima kasih kepada sifubeg, layanan terbaik walaupun deal dlm wasep je. ni kalau dtg butik diorang ni mau aku beli 2 3 beg ni sebab seller ramah giler bhai. Beli 1 waistbag dibagi freegift beg kecik. beg brand dia lak tu. tq banyak2 sgt puas hati, mcm ni la baru betul2 meniaga. kepuasan pelanggan diuatamakan. pape pun aku doakan korang terus lebih maju dan kekalkan keadaan (layanan) mcm sekarang ni walau dah lebih pemes nanti ye sifu. sy beli ye sifu

22 January 2020
Afiq Taib #18555

Nice.. Saiz L x terlalu lebar n besar.. Ngam2..

21 January 2020
Afiq Taib #18555

Nice.. Recommended

21 January 2020