Messenger Bag
Messenger Bag
Sort by
Show result
  • waterproof
  • easy for travel
  • smart design
RM170.00
  • korea style
  • ruang luas muat laptop dan buku A4
  • water resistant
RM70.00
  • water resistant
  • large compartment
  • stylish design
RM70.00
  • water resistant
  • ruang luas
  • banyak poket
RM100.00
RM130.00
  • water resistant
  • large compartment
  • can fit 14 inch laptop
RM160.00
  • as seen in Chinese drama "Go go squid 亲爱的,热爱的"
  • large capacity
  • comfortable padding
RM160.00
  • large compartment
  • front zip pocket
  • stylish design
RM130.00
  • premium messenger bag
  • large capacity
  • multiple compartment
RM160.00
  • waterproof
  • colourful strap 
  • unique design
RM90.00
  • large & multiple compartment
  • special design
  • high quality PU
RM120.00
  • waterproof material
  • mutiple compartment
  • stylish design
RM90.00
  • night reflective logo
  • large compartment
  • multiple compartment
  • water resistant
RM150.00
Customer Reviews
Mohd Shahril Mohd Desa 18656

Great quality and nice packaging with gift.

24 January 2020
Khairul ariffin shahrim

Tq sifubeg brg baek dah mendarat la, terbaik la sifubeg. beg cantik sgt, siap dpt freegift. tali pun bg dua pilihan warna, strap pn dua warna juga. kotak dia nice dowh, ekslusif sgt. sy beli dengan sekian harga ye sifu, nanti ada model baru lagi kawan usha2 mane tau minat boleh shopping lg. hehehe

22 January 2020
Shafie abd kadir

Terima kasih kepada sifubeg, layanan terbaik walaupun deal dlm wasep je. ni kalau dtg butik diorang ni mau aku beli 2 3 beg ni sebab seller ramah giler bhai. Beli 1 waistbag dibagi freegift beg kecik. beg brand dia lak tu. tq banyak2 sgt puas hati, mcm ni la baru betul2 meniaga. kepuasan pelanggan diuatamakan. pape pun aku doakan korang terus lebih maju dan kekalkan keadaan (layanan) mcm sekarang ni walau dah lebih pemes nanti ye sifu. sy beli ye sifu

22 January 2020
Afiq Taib #18555

Nice.. Saiz L x terlalu lebar n besar.. Ngam2..

21 January 2020
Afiq Taib #18555

Nice.. Recommended

21 January 2020