Multipurpose Bag
Multipurpose Bag
Sort by
Show result
  • rare design
  • large compartment
  • long lasting and durable
RM130.00
  • japan design
  • multiple compartment
  • removable strap
RM80.00
  • water resistant
  • can strap on the belt
  • multiple slot and compartment
RM70.00
  • 3 cara pakai
  • waterproof / kalis air
  • boleh muat phone 6 inci
RM100.00
  • water resistant
  • large capacity
  • durable quality
RM160.00
  • super large compartment
  • water resistant
  • shoe compartment
RM160.00
  • 2 in 1 transformable 
  • water resistant
  • large compartment
RM140.00
  • waterproof fabric
  • large compartment
  • shoe compartment
RM130.00
RM160.00
  • 2 way carry, backpack and sling bag
  • water resistant
  • large compartment 
  • shoe compartment separately
RM130.00
RM160.00
  • super large compartment
  • water resistant
  • comfortable shoulder strap
  • flexible and extendable storage
RM160.00
Customer Reviews
Mohd Shahril Mohd Desa 18656

Great quality and nice packaging with gift.

24 January 2020
Khairul ariffin shahrim

Tq sifubeg brg baek dah mendarat la, terbaik la sifubeg. beg cantik sgt, siap dpt freegift. tali pun bg dua pilihan warna, strap pn dua warna juga. kotak dia nice dowh, ekslusif sgt. sy beli dengan sekian harga ye sifu, nanti ada model baru lagi kawan usha2 mane tau minat boleh shopping lg. hehehe

22 January 2020
Shafie abd kadir

Terima kasih kepada sifubeg, layanan terbaik walaupun deal dlm wasep je. ni kalau dtg butik diorang ni mau aku beli 2 3 beg ni sebab seller ramah giler bhai. Beli 1 waistbag dibagi freegift beg kecik. beg brand dia lak tu. tq banyak2 sgt puas hati, mcm ni la baru betul2 meniaga. kepuasan pelanggan diuatamakan. pape pun aku doakan korang terus lebih maju dan kekalkan keadaan (layanan) mcm sekarang ni walau dah lebih pemes nanti ye sifu. sy beli ye sifu

22 January 2020
Afiq Taib #18555

Nice.. Saiz L x terlalu lebar n besar.. Ngam2..

21 January 2020
Afiq Taib #18555

Nice.. Recommended

21 January 2020