Shoulder Bag
Shoulder Bag
Sort by
Show result
  • built in headset access
  • waterproof
  • anti sctrach
RM120.00
  • water resistant
  • easy carry
  • large capacity
RM70.00
  • high quality PU leather
  • premium design
  • large compartment
RM120.00
  • waterproof fabric
  • large compartment
  • two side strap
  • smooth and high quality zip
RM80.00
  • water repellant fabric
  • adjustable strap
  • reflective zip
  • waterproof zip
RM90.00
  • water repellent
  • usb port for power backup
  • lightweight
RM100.00
  • water repellent
  • waterproof zippers
  • multiple comparment
  • steel buckle
RM80.00
  • water resistant
  • scratch resistant
  • mulitple compartment
RM80.00
  • travel light
  • multiple compartment
  • strong buckle
RM100.00
  • water resistant
  • can fit badminton racket
  • USB port for power backup
RM120.00
  • USB port
  • large compartment
  • left right switchable strap
  • reflective zipper design
RM100.00
  • USB port
  • large compartment
  • left right switchable strap
  • reflective zipper design
RM100.00
Customer Reviews
Mohd Shahril Mohd Desa 18656

Great quality and nice packaging with gift.

24 January 2020
Khairul ariffin shahrim

Tq sifubeg brg baek dah mendarat la, terbaik la sifubeg. beg cantik sgt, siap dpt freegift. tali pun bg dua pilihan warna, strap pn dua warna juga. kotak dia nice dowh, ekslusif sgt. sy beli dengan sekian harga ye sifu, nanti ada model baru lagi kawan usha2 mane tau minat boleh shopping lg. hehehe

22 January 2020
Shafie abd kadir

Terima kasih kepada sifubeg, layanan terbaik walaupun deal dlm wasep je. ni kalau dtg butik diorang ni mau aku beli 2 3 beg ni sebab seller ramah giler bhai. Beli 1 waistbag dibagi freegift beg kecik. beg brand dia lak tu. tq banyak2 sgt puas hati, mcm ni la baru betul2 meniaga. kepuasan pelanggan diuatamakan. pape pun aku doakan korang terus lebih maju dan kekalkan keadaan (layanan) mcm sekarang ni walau dah lebih pemes nanti ye sifu. sy beli ye sifu

22 January 2020
Afiq Taib #18555

Nice.. Saiz L x terlalu lebar n besar.. Ngam2..

21 January 2020
Afiq Taib #18555

Nice.. Recommended

21 January 2020