RM40.00
Sifubeg Gold Edition T-Shirt
Price RM40.00
Brand Sifubeg
Reward Points 20
Availability 64
Size
1 left
31 left
8 left
10 left
Quantity
Description
Highlight
  • cotton + poleyster
  • smooth and comfortable
  • exclusive gold printing

The only offiicial Sifubeg Gold Edition shirt

Reviews (0)
view all
back
0
0 reviews
What's in the box

1 X T-Shirt

Customer Reviews
Rusly Ramli #19367

MANTAP!!! Barang baek dah dpt bossku .... walaupun rupa sya tak berapa nak "hensem" ... tapi bila pakai beg ni terus rasa diri paling "hensem" dlm Msia .... ekekekeke

12 February 2020
Mohd Shahril Mohd Desa 18656

Great quality and nice packaging with gift.

24 January 2020
Khairul ariffin shahrim

Tq sifubeg brg baek dah mendarat la, terbaik la sifubeg. beg cantik sgt, siap dpt freegift. tali pun bg dua pilihan warna, strap pn dua warna juga. kotak dia nice dowh, ekslusif sgt. sy beli dengan sekian harga ye sifu, nanti ada model baru lagi kawan usha2 mane tau minat boleh shopping lg. hehehe

22 January 2020
Shafie abd kadir

Terima kasih kepada sifubeg, layanan terbaik walaupun deal dlm wasep je. ni kalau dtg butik diorang ni mau aku beli 2 3 beg ni sebab seller ramah giler bhai. Beli 1 waistbag dibagi freegift beg kecik. beg brand dia lak tu. tq banyak2 sgt puas hati, mcm ni la baru betul2 meniaga. kepuasan pelanggan diuatamakan. pape pun aku doakan korang terus lebih maju dan kekalkan keadaan (layanan) mcm sekarang ni walau dah lebih pemes nanti ye sifu. sy beli ye sifu

22 January 2020
Afiq Taib #18555

Nice.. Saiz L x terlalu lebar n besar.. Ngam2..

21 January 2020
Afiq Taib #18555

Nice.. Recommended

21 January 2020
Aizuddin Mohamad Anuar(#16753)

Puas hati

18 January 2020
Aizuddin Mohamad Anuar(#16753)

Puas hati

18 January 2020