Sling Bag
Sling Bag
Sort by
Show result
  • water resistant
  • multiple compartment
  • lightweight
RM70.00
  • waterproof
  • anti sctrach
  • large compartment
RM210.00
  • waterproof
  • lightweight
  • multiple compartment
RM110.00
  • waterproof
  • lightweight
  • multiple compartment
RM100.00
  • waterproof fabric
  • high quality nylon
  • anti scratch material
  • multiple comparment
  • smooth zippers
RM200.00
  • waterproof
  • strong buckle
  • smooth zippers
RM180.00
  • waterproof
  • easy for travel
  • smart design
RM170.00
  • Ada lubang headset
  • Waterproof
  • Zip dan material kain premium kualiti
RM190.00
  • waterproof fabric
  • strong buckle
  • high quality fabric
RM110.00
  • waterproof fabric
  • strong buckle
  • high quality fabric
RM100.00
  • Anti Theft
  • Water resistant
  • Travel companion
RM60.00
  • lightweight
  • large capacity
  • waterproof fabric
RM50.00
RM70.00
Customer Reviews
Mohd Shahril Mohd Desa 18656

Great quality and nice packaging with gift.

24 January 2020
Khairul ariffin shahrim

Tq sifubeg brg baek dah mendarat la, terbaik la sifubeg. beg cantik sgt, siap dpt freegift. tali pun bg dua pilihan warna, strap pn dua warna juga. kotak dia nice dowh, ekslusif sgt. sy beli dengan sekian harga ye sifu, nanti ada model baru lagi kawan usha2 mane tau minat boleh shopping lg. hehehe

22 January 2020
Shafie abd kadir

Terima kasih kepada sifubeg, layanan terbaik walaupun deal dlm wasep je. ni kalau dtg butik diorang ni mau aku beli 2 3 beg ni sebab seller ramah giler bhai. Beli 1 waistbag dibagi freegift beg kecik. beg brand dia lak tu. tq banyak2 sgt puas hati, mcm ni la baru betul2 meniaga. kepuasan pelanggan diuatamakan. pape pun aku doakan korang terus lebih maju dan kekalkan keadaan (layanan) mcm sekarang ni walau dah lebih pemes nanti ye sifu. sy beli ye sifu

22 January 2020
Afiq Taib #18555

Nice.. Saiz L x terlalu lebar n besar.. Ngam2..

21 January 2020
Afiq Taib #18555

Nice.. Recommended

21 January 2020