T-Shirt
T-Shirt
Sort by
Show result
  • 100% cotton
  • soft and smooth
  • gold printing
RM70.00
  • exclusive designed by Sifubeg 
  • 100% cotton
  • soft and comfortable fabric
  • custom made
RM70.00
  • 100% cotton
  • smooth and soft
  • exclusive design by Sifubeg
RM70.00
  • cotton + poleyster
  • smooth and comfortable
  • exclusive gold printing
RM40.00
  • Sifubeg official t-shirt
  • made with 100% cotton
  • smooth and soft texture
RM50.00

- comfort material
- asian size

RM40.00
  • exclusive designed by Sifubeg
  • stretchable fabric
  • soft and comfortable 
RM70.00
Customer Reviews
Mohd Shahril Mohd Desa 18656

Great quality and nice packaging with gift.

24 January 2020
Khairul ariffin shahrim

Tq sifubeg brg baek dah mendarat la, terbaik la sifubeg. beg cantik sgt, siap dpt freegift. tali pun bg dua pilihan warna, strap pn dua warna juga. kotak dia nice dowh, ekslusif sgt. sy beli dengan sekian harga ye sifu, nanti ada model baru lagi kawan usha2 mane tau minat boleh shopping lg. hehehe

22 January 2020
Shafie abd kadir

Terima kasih kepada sifubeg, layanan terbaik walaupun deal dlm wasep je. ni kalau dtg butik diorang ni mau aku beli 2 3 beg ni sebab seller ramah giler bhai. Beli 1 waistbag dibagi freegift beg kecik. beg brand dia lak tu. tq banyak2 sgt puas hati, mcm ni la baru betul2 meniaga. kepuasan pelanggan diuatamakan. pape pun aku doakan korang terus lebih maju dan kekalkan keadaan (layanan) mcm sekarang ni walau dah lebih pemes nanti ye sifu. sy beli ye sifu

22 January 2020
Afiq Taib #18555

Nice.. Saiz L x terlalu lebar n besar.. Ngam2..

21 January 2020
Afiq Taib #18555

Nice.. Recommended

21 January 2020