Waist Pouch Bag
Waist Pouch Bag
Sort by
Show result
  • waterproof
  • large compartment
  • cool design
RM100.00
  • waterproof
  • multiple compartment
  • steel zippers
RM150.00
  • large compartment
  • high quality zip
  • tough bucle
  • multiple comparmtent
RM80.00
  • Suitable for outdoor activities 
  • Waterproof main compartment 
  • Floats safely if dropped into water 
  • Lightweight, compact and easy to store 
  • Quick access front compartment 
RM175.00
  • high quality PU material 
  • premium design
  • multiple compartment
RM80.00
  • exclusive design by Sifubeg
  • large compartment
  • YKK zippers
  • waterproof fabric
  • can fit up to 60 inch waist
RM200.00
RM290.00
  • chill design
  • water resistant
  • easy to wear
RM70.00
  • waterproof fabric
  • large compartment
  • bright visual inner compartment 
  • smooth zippers
RM150.00
  • trendy and cool design
  • large compartment 
  • water resistant
RM80.00
  • 2 in 1 transformable 
  • water resistant
  • large compartment
RM140.00

- Exclusive by sifubeg
- Waterproof Material
- Improved from previous version 

RM150.00
  • waterproof fabric
  • YKK zippers
  • large comparmtent
  • multiple compartment
  • stylish logo
  • strong buckle
RM100.00
Customer Reviews
Mohd Shahril Mohd Desa 18656

Great quality and nice packaging with gift.

24 January 2020
Khairul ariffin shahrim

Tq sifubeg brg baek dah mendarat la, terbaik la sifubeg. beg cantik sgt, siap dpt freegift. tali pun bg dua pilihan warna, strap pn dua warna juga. kotak dia nice dowh, ekslusif sgt. sy beli dengan sekian harga ye sifu, nanti ada model baru lagi kawan usha2 mane tau minat boleh shopping lg. hehehe

22 January 2020
Shafie abd kadir

Terima kasih kepada sifubeg, layanan terbaik walaupun deal dlm wasep je. ni kalau dtg butik diorang ni mau aku beli 2 3 beg ni sebab seller ramah giler bhai. Beli 1 waistbag dibagi freegift beg kecik. beg brand dia lak tu. tq banyak2 sgt puas hati, mcm ni la baru betul2 meniaga. kepuasan pelanggan diuatamakan. pape pun aku doakan korang terus lebih maju dan kekalkan keadaan (layanan) mcm sekarang ni walau dah lebih pemes nanti ye sifu. sy beli ye sifu

22 January 2020
Afiq Taib #18555

Nice.. Saiz L x terlalu lebar n besar.. Ngam2..

21 January 2020
Afiq Taib #18555

Nice.. Recommended

21 January 2020