RM70.00
Werocker Crocky Waist Pouch Bag
1 reviews
Price RM70.00
Brand Werocker
Reward Points 70
Availability 176
Quantity
2 or more RM60.00
5 or more RM50.00
10 or more RM40.00
Description
Highlight
  • cool design
  • water resistant
  • easy to wear
  • large compartment

Best seller waist bag all time

Reviews (1)
view all
back
5
1 reviews
What's in the box

1 X Crocky waist pouch bag

Customer Reviews
Rusly Ramli #19367

MANTAP!!! Barang baek dah dpt bossku .... walaupun rupa sya tak berapa nak "hensem" ... tapi bila pakai beg ni terus rasa diri paling "hensem" dlm Msia .... ekekekeke

12 February 2020
Mohd Shahril Mohd Desa 18656

Great quality and nice packaging with gift.

24 January 2020
Khairul ariffin shahrim

Tq sifubeg brg baek dah mendarat la, terbaik la sifubeg. beg cantik sgt, siap dpt freegift. tali pun bg dua pilihan warna, strap pn dua warna juga. kotak dia nice dowh, ekslusif sgt. sy beli dengan sekian harga ye sifu, nanti ada model baru lagi kawan usha2 mane tau minat boleh shopping lg. hehehe

22 January 2020
Shafie abd kadir

Terima kasih kepada sifubeg, layanan terbaik walaupun deal dlm wasep je. ni kalau dtg butik diorang ni mau aku beli 2 3 beg ni sebab seller ramah giler bhai. Beli 1 waistbag dibagi freegift beg kecik. beg brand dia lak tu. tq banyak2 sgt puas hati, mcm ni la baru betul2 meniaga. kepuasan pelanggan diuatamakan. pape pun aku doakan korang terus lebih maju dan kekalkan keadaan (layanan) mcm sekarang ni walau dah lebih pemes nanti ye sifu. sy beli ye sifu

22 January 2020
Afiq Taib #18555

Nice.. Saiz L x terlalu lebar n besar.. Ngam2..

21 January 2020
Afiq Taib #18555

Nice.. Recommended

21 January 2020
Aizuddin Mohamad Anuar(#16753)

Puas hati

18 January 2020
Aizuddin Mohamad Anuar(#16753)

Puas hati

18 January 2020